0. Podstawowe informacje

  • 0.1 Postanowienia
  • 0.2 Wzór karty postaci

1. Atrybuty

  • 1.1 Lista atrybutów
  • 1.2 Modyfikatory
  • 1.3 Korzyści
  • 1.4 Koszty atrybutów
  • 1.5 Sporne sytuacje

2. Umiejętności

  • 2.1 Lista umiejętności
  • 2.2 Rozwój umiejętności
  • 2.3 Używanie umiejętności

3. Atuty

  • 3.1 Lista atutów
  • 3.2 Rodzaje atutów
  • 3.3 Używanie atutów

4. Poziomy

  • 4.1 Opis
  • 4.2 Doświadczenie za treningi
  • 4.3 Doświadczenie za zaliczenia
  • 4.4 Doświadczenia za misje
  • 4.5 Tabela poziomów
  • 4.6 Korzyści z poziomów

5. Profesje Jedi

  • 5.1 Informacje ogólne
  • 5.1.1. Obrońca
  • 5.1.2. Strażnik
  • 5.1.3 Negocjator
  • 5.2. Atuty
  • 5.2.1. Obrońca
  • 5.2.2. Strażnik
  • 5.2.3. Negocjator

6. Wymagania stylów

  • 6.1 Lista wymagań

Najedź kursorem na dany atut aby zobaczyć informacje na jego temat

Poniższa tabela określa jedynie, od którego poziomu postaci odblokowany zostaje dostęp do danych atutów oraz podstawowy, sugerowany instruktorom tok szkolenia dla Adepta i Padawana.

Adept Jedi  Poziomy 1-10Adept JediAdept to student, który jest zbyt niedoświadczony, by wykonywać pełnoprawne misje. Odbywa jedynie szkolenie pod okiem przydzielonego opiekuna i poznaje elementarne aspekty władania mieczem świetlnym, a także zdobywa wiedzę o Zakonie Jedi.

Nie poznaje Mocy jako takiej, a jedynie przygotowuje się do nauki kontaktu z nią. Co ważne, w jego nauce towarzyszą mu przede wszystkim inni uczniowie, wprowadzający go w te podstawy.

  1. Atut: Równowaga IRównowaga IOpis: Przechodzisz podstawowy trening fizyczny, mający na celu przygotować cię do podstawowych technik przetrwania w terenie.
    Rodzaj: Z
    Wymagania: brak
    Korzyści: Opanowałeś podstawowe umiejętności akrobatyczne: podskoki i przewroty.
  2. Atut: Walka wręcz IWalka wręcz I
  3. Atut: Kontakt z Mocą IKontakt z Mocą I
  4. Atut: Biegłość w mieczu świetlnym IBiegłość w mieczu świetlnym I
    Przedmiot: Treningowy miecz świetlnyTreningowy miecz świetlnyWystandaryzowana, prosta konstrukcja, zazwyczaj budowana w oparciu o komponenty niskiej jakości, którą otrzymuje na początek swojego treningu każdy Adept.
    Przedmiot: KatracytKatracytCzęstotliwość występowania: Bardzo powszechny
    Plus: brak
    Minusy: -75 obrażenia
    Kolory: zielony bądź niebieski
  5. Atut: Obrona IObrona I
  6. Atut: Atak IAtak I
  7. Atut: Zmysły Jedi IZmysły Jedi I
  8. Atut: Akrobatyka IAkrobatyka IOpis: Rozbudowujesz arsenał technik obronnych o uniki łączone z zasłoną mieczem, szkoląc się w ich precyzyjnym wykorzystaniu w ciasnym terenie.
    Rodzaj: Z
    Wymagania: Biegłość w mieczu świetlnym I
    Korzyści: Możesz wykonywać uniki z mieczem świetlnym.
  9. Atut: Akrobatyka IIAkrobatyka IIOpis: Intensywne ćwiczenia z mieczem świetlnym szlifujące cię w utrzymywaniu pełnej jedności umysłu i ciała podczas fizycznych wyzwań, połączone z wybudzeniem twojej wrażliwości na Moc, pozwalają ci sięgnąć nowych poziomów akrobatyki.
    Rodzaj: Z
    Wymagania: Zmysły Jedi I
    Korzyści: Potrafisz skakać na nieosiągalne dla zwykłych istot odległości.
  10. Atut: Zasłona Jedi IZasłona Jedi I

Padawan Jedi  Poziomy 11-25Padawan JediPadawan jest już pełnoprawnym studentem, który poznaje podstawy każdej z form władania Mocą i buduje własny miecz świetlny. Ponadto doskonali swoje fizyczne zdolności, aby móc w pełni sprawnie władać bronią Jedi.

Ten etap nazwać można szkoleniem przygotowawczym – student, który je zakończy, ma szansę zostać pełnoprawnym uczniem przydzielonym do prawdziwego mentora. Padawan uczy się już w sformalizowany sposób, pod kierunkiem trenera, często w grupie treningowej – materiał do opanowania jest już zaawansowany i wymaga szczegółowości.

  1. Atut: Trening Jedi ITrening Jedi I
  2. Atut: Kontakt z Mocą IIKontakt z Mocą II
    Atut: Zmysły Jedi IIZmysły Jedi II
  3. Atut: Manipulacje Mocą IManipulacje Mocą I
  4. Atut: Rzut mieczem świetlnym IRzut mieczem świetlnym I
  5. Atut: Biegłość w mieczu świetlnym IIBiegłość w mieczu świetlnym II
  6. Atut: Manipulacje Mocą IIManipulacje Mocą II
  7. Atut: Budowa miecza świetlnegoBudowa miecza świetlnegoOpis: Poznałeś konstrukcję miecza świetlnego, jego poszczególne komponenty, sposób ich budowy oraz działania.
    Rodzaj: T
    Wymagania: brak
    Korzyści: Potrafisz zbudować własny miecz świetlny.

    Atut: Skupienie na atrybucie ISkupienie na atrybucie I
    Przedmiot: RelacytRelacytCzęstotliwość występowania: Powszechny
    Plus: brak
    Minusy: -50 obrażenia
    Kolory: zielony bądź niebieski
  8. Atut: Atak IIAtak II
  9. Atut: Obrona IIObrona II
  10. Atut: Akrobatyka IIIAkrobatyka III
  11. Atut: Skupienie na umiejętności ISkupienie na umiejętności IOpis: Poprzez spędzenie dużej ilości czasu nad swoją ulubioną dziedziną wiedzy i dzięki czerpaniu z wiedzy innych, stałeś się w niej o wiele lepszy.
    Rodzaj: N
    Wymagania: brak
    Korzyści: 3 punkty do rozdania między dowolne umiejętności.

    Atut: Równowaga IIRównowaga II
    Atut: Trening Jedi IITrening Jedi II
  12. Atut: Walka wręcz IIWalka wręcz II
  13. Atut: Szybkość Jedi ISzybkość Jedi I
  14. Atut: Zasłona Jedi IIZasłona Jedi II
  15. Atut: Skupienie na atrybucie II Skupienie na atrybucie II

Uczeń Jedi  Poziomy 26-40Uczeń JediUczeń Jedi to wciąż Padawan, lecz uczący się już indywidualnie pod opieką własnego Mistrza. Wraz z nim trenuje i wylatuje na misje i to przed nim odpowiada.

Na tym stopniu młody Jedi wybiera swoją przyszłą profesję i rozwija się pod jej kątem. Szkolenie jest niezmiernie indywidualne i szczegółowe, dużo jednak zależy od Mistrza.

  1. Styl: Nowy stylNowy stylStyl
  2. Atut: Kontakt z Mocą IIIKontakt z Mocą III
  3. Atut: Bariera mentalna IBariera mentalna I
  4. Wybór profesji
    Atut: Zmysły Jedi IIIZmysły Jedi III
    Przedmiot: DanitDanitCzęstotliwość występowania: Często spotykany
    Plus: brak
    Minusy: -25 obrażenia
    Kolory: zielony bądź niebieski
  5. Atut: Obrona przed Mocą IObrona przed Mocą I
  6. Atut: Manipulacje Mocą IIIManipulacje Mocą III
  7. Atut: Skupienie na atrybucie IIISkupienie na atrybucie III
    Atut: Skupienie na umiejętności IISkupienie na umiejętności IIOpis: Poprzez spędzenie dużej ilości czasu nad swoją ulubioną dziedziną wiedzy i dzięki czerpaniu z wiedzy innych, stałeś się w niej o wiele lepszy.
    Rodzaj: N
    Wymagania: brak
    Korzyści: 3 punkty do rozdania między dowolne umiejętności.
  8. Atut: Rzut mieczem świetlnym IIRzut mieczem świetlnym II
  9. Atut: Kontakt z Mocą IVKontakt z Mocą IV
  10. Atut: Uzdrowienie IUzdrowienie I

Rycerz Jedi  Poziomy 41-50Rycerz JediRycerz Jedi to pełnoprawny, wyszkolony członek Zakonu, który pokazał, że jest oddany Jasnej Stronie Mocy i gotowy do podjęcia wszelkich wyzwań, jakie stawiać może przed nim służba niezależnej jednostki.

Rycerz jest już osobą mogącą reprezentować Zakon pełnowymiarowo, może wziąć także własnego ucznia, nauczać, czy prowadzić śledztwa.

  1. Atut: Trening Jedi IIITrening Jedi III
    Przedmiot: MephitMephitCzęstotliwość występowania: Czasem spotykany
    Plus: brak
    Minusy: brak
    Kolory: zielony bądź niebieski
  2. Atut: Skupienie na atrybucie IVSkupienie na atrybucie IV
    Atut: Skupienie na umiejętności IIISkupienie na umiejętności IIIOpis: Poprzez spędzenie dużej ilości czasu nad swoją ulubioną dziedziną wiedzy i dzięki czerpaniu z wiedzy innych, stałeś się w niej o wiele lepszy.
    Rodzaj: N
    Wymagania: brak
    Korzyści: 3 punkty do rozdania między dowolne umiejętności.

Mistrz Jedi  Poziomy 41-50Mistrz JediMistrz Jedi to ranga przyznawana Rycerzowi, który osiągnął ponadprzeciętne umiejętności i może poszczycić się niezliczonymi zasługami dla Zakonu. Mistrz Jedi może dodatkowo przyjąć tytuł honorowy odpowiadający jego profesji (Mistrz Broni, Obserwator Jedi, Mistrz Wiedzy) lub tytuł indywidualny, odzwierciedlający charakter jego pracy bądź wyznawane wartości.

Mistrz Jedi jest osobą wszechstronną i kompetentną. Posiada szerokie doświadczenie jako mentor i organizator misji, wysokie zdolności fizyczne oraz wybitną znajomość arkanów Mocy, co czyni go zwykle powszechnie uznawanym autorytetem.

  1. Atut: Mądrość MistrzaMądrość Mistrza
  2. Atut: Skupienie na atrybucie VSkupienie na atrybucie V
  3. Atut: Wybrany Mocy?
    Bonusy klasowe doświadczeniaBonusy klasowe doświadczenia

Wszelkie materiały są własnością grupy Szlakiem Jedi.

Background image