0. Podstawowe informacje

  • 0.1 Postanowienia
  • 0.2 Wzór karty postaci

1. Atrybuty

  • 1.1 Lista atrybutów
  • 1.2 Modyfikatory
  • 1.3 Korzyści
  • 1.4 Koszty atrybutów
  • 1.5 Sporne sytuacje

2. Umiejętności

  • 2.1 Lista umiejętności
  • 2.2 Rozwój umiejętności
  • 2.3 Używanie umiejętności

3. Atuty

  • 3.1 Lista atutów
  • 3.2 Rodzaje atutów
  • 3.3 Używanie atutów

4. Poziomy

  • 4.1 Opis
  • 4.2 Doświadczenie za treningi
  • 4.3 Doświadczenie za zaliczenia
  • 4.4 Doświadczenia za misje
  • 4.5 Tabela poziomów
  • 4.6 Korzyści z poziomów

5. Profesje Jedi

  • 5.1 Informacje ogólne
  • 5.1.1. Obrońca
  • 5.1.2. Strażnik
  • 5.1.3 Negocjator
  • 5.2. Atuty
  • 5.2.1. Obrońca
  • 5.2.2. Strażnik
  • 5.2.3. Negocjator

6. Wymagania stylów

  • 6.1 Lista wymagań

Używanie umiejętności jest wymagane w każdym przypadku w grze, gdzie nie wiadomo, czy dana akcja się powiedzie czy nie. Umiejętności używa się poprzez opisanie wykonywanej czynności, a następnie podanie umiejętności i jej poziomu w kolorze czerwonym. Na przykład:

<Próbuje naprędce stworzyć skrypt generujący losowe hasła alfanumeryczne, by w ten sposób obejść zabezpieczenia terminala> Informatyka ****

O powodzeniu lub niepowodzeniu akcji decyduje Radny obecny na serwerze lub osoba do tego upoważniona.

Należy pamiętać o tym, że opis czynności jest równie ważny i należy podać konkretny cel umiejętności.

Niektóre umiejętności, takie jak pilotaż, broń palna czy pirotechnika są pasywne – pozwalają na dowolne i swobodne używanie sprzętu wybranego typu w grze.

Wszelkie materiały są własnością grupy Szlakiem Jedi.

Background image