Akrobatyka IVAkrobatyka IVOpis: Wykorzystujesz manipulacje Mocą do wznoszenia się na wielkie wysokości.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, ZRE 15, Atut: Manipulacje Mocą III
Korzyści: Potrafisz skakać na bardzo wysokie wysokości oraz wykonywać trudne akrobacje, Moc: Skok 3.
Akrobatyka VAkrobatyka VOpis: Twoja niebywała zręczność pozwala ci na wykonywanie karkołomnych akrobacji.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, ZRE 16, Atut: Manipulacje Mocą IV, poziom 9
Korzyści: Umiesz wykonać najtrudniejsze akrobacje takie jak wbieganie po pionowej ścianie w górę.
Atak IIIAtak IIIOpis: Nauczyłeś się przełamywać obronę przeciwnika nie tylko za pomocą siły, ale też sprytu i techniki.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, SIL 14, BUD 13
Korzyści: Nauczyłeś się wykorzystywać zwarcia w walce.
Atak IVAtak IVOpis: Zgłębiając wiedzę dotyczącą szermierki poznałeś jeszcze więcej przydatnych technik.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, SIL 16, BUD 14, poziom 9
Korzyści: Poznałeś takie techniki jak młyńce, ciosy zza zasłony i obrotu.
Atak VAtak VOpis: Twój wachlarz działań ofensywnych jest niezwykle bogaty.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, SIL 18, BUD 16, poziom 18
Korzyści: Poznałeś wszystkie ciosy specjalne a także najtrudniejsze techniki.
Biegłość w mieczu świetlnym IIIBiegłość w mieczu świetlnym IIIOpis: Twoja kontrola nad mieczem świetlnym sprawia, że możesz dowolnie zmieniać kierunek ciosu zaskakując przez to przeciwnika.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie
Korzyści: Znasz Odwróconą Różę Wiatrów.
Biegłość w mieczu świetlnym IVBiegłość w mieczu świetlnym IVOpis: Masz niemalże absolutną kontrolę nad mieczem i świetnie się nim posługujesz.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, poziom 9
Korzyści: Potrafisz bezproblemowo rozbrajać swoich przeciwników.
Biegłość w mieczu świetlnym VBiegłość w mieczu świetlnym VOpis: Kontrolujesz miecz świetlny w tak wielkim stopniu, że bez problemu łączysz go z dowolnym, niekonwencjonalnym uzbrojeniem.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, poziom 18
Korzyści: Możesz łączyć miecz świetlny z wszelkiego rodzaju dodatkową bronią białą, dowolnego rodzaju i długości. Władając dwoma mieczami świetlnymi nie masz żadnych ograniczeń tworzonych przez długość czy rodzaj ostrza.
Obrona IIIObrona IIIOpis: Obrona przeciwko atakom jednego przeciwnika nie sprawia ci już najmniejszego problemu. Potrafisz już wykorzystać jego siłę przeciwko niemu.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, ZRE 14, BUD 13
Korzyści: Nauczyłeś się wykorzystywać riposty w walce.
Obrona IVObrona IVOpis: Twoja obrona stała się tak szczelna, że niezwykle ciężko jest się przez nią przebić.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, ZRE 16, BUD 14, poziom 9
Korzyści: Potrafisz wykorzystywać elementy otoczenia oraz Moc do obrony.
Obrona VObrona VOpis: Nauczyłeś się sparować niemal każdy atak, niezależnie od sytuacji. Potrafisz także bronić się przed wieloma przeciwnikami na raz.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, ZRE 18, BUD 16, poziom 18
Korzyści: Jesteś w stanie parować ataki w każdych warunkach.
Równowaga IIIRównowaga IIIOpis: Dzięki świetnie rozwiniętemu zmysłowi równowagi i zręczności możesz kontrolować swój lot w dużym stopniu.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, ZRE 13
Korzyści: Potrafisz dostać się do trudno dostępnych miejsc.
Równowaga IVRównowaga IVOpis: Twoja kontrola nad ciałem podczas lotu jest prawie że absolutna.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, ZRE 15, poziom 7
Korzyści: Umiesz wylądować nawet w najtrudniejszej sytuacji.
Równowaga VRównowaga VOpis: Dzięki mistrzowskiej koordynacji jesteś w stanie kontrolować swoje ciało w najcięższych warunkach.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, ZRE 17, poziom 14
Korzyści: Umiesz utrzymać równowagę nawet podczas trzęsień ziemi i poruszać się po każdym terenie.
Zasłona Jedi IIIZasłona Jedi IIIOpis: Nauczyłeś nie tylko zwyczajnie odbijać błyskawice blasterowe, ale też kierować je tam, gdzie chcesz.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, ZRE 13, BUD 13
Korzyści: Możesz skierować pociski blasterowe tam, gdzie chcesz, Moc: Obrona 3.
Zasłona Jedi IVZasłona Jedi IVOpis: Twoja zasłona Jedi otacza cię niczym bariera i nie przepuszcza żadnego pocisku.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, ZRE 14, BUD 14, poziom 9
Korzyści: Odbijanie wielu pocisków na raz nie sprawia ci problemów.
Zasłona Jedi VZasłona Jedi VOpis: Potrafisz odbić praktycznie każdy pocisk nawet stojąc tyłem do strzelającego. Umiejętnie też odbijasz wiele błyskawic blasterowych na raz.
Rodzaj: W
Wymagania: zaliczenie, ZRE 16, BUD 16, poziom 18
Korzyści: Umiesz obronić się przed seriami z działek przenośnych i stacjonarnych.
Bariera fizyczna IBariera fizyczna IOpis: Nauczyłeś się tak ukształtować Moc, by chroniła cię jak zbroja.
Rodzaj: T
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą III
Korzyści: Potrafisz wytworzyć wokół siebie rodzaj bariery, która będzie wchłaniała cześć ataków skierowanych w twoją stronę przez krótki czas, Moc: Bariera 1.
Bariera fizyczna IIBariera fizyczna IIOpis: Jesteś na tyle silny w Mocy, by tworzyć o wiele silniejsze bariery.
Rodzaj: T
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Możesz skupić się na dłuższy czas i stworzyć mocniejszą barierę. Do tego nie musi ona dokładnie obejmować ciebie, lecz znajdować się w innym miejscu, Moc: Bariera 2.
Bariera fizyczna IIIBariera fizyczna IIIOpis: Osiągasz mistrzowską koncentrację i kontrolę podczas tworzenia barier.
Rodzaj: T
Wymagania: Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą V, poziom 10
Korzyści: Możesz wytworzyć barierę, która będzie w stanie niemalże całkowicie pochłonąć energię najróżniejszych pocisków i ciosów, a nawet utworzyć ją wokół innej osoby, Moc: Bariera 3.
Bariera mentalna IIBariera mentalna IIOpis: Wysoki poziom twojej koncentracji pozwala ci na tworzenie bardziej szczelnej bariery.
Rodzaj: T
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Możesz bronić swojego umysłu przed atakami mentalnymi wykonując jednocześnie inną czynność.
Bariera mentalna IIIBariera mentalna IIIOpis: Stworzyłeś ze swojego umysłu prawdziwą, niedostępną dla innych fortecę.
Rodzaj: T
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą V, poziom 10
Korzyści: Bariera mentalna otacza twój umysł cały czas.
Kontakt z Mocą VKontakt z Mocą VOpis: Można powiedzieć, że Moc stała się niejako twoim przyjacielem. Świetnie ją rozumiesz, a kontakt między tobą a Mocą jest bardzo trwały.
Rodzaj: W
Wymagania: MAD 16, poziom 14
Korzyści: Możesz posługiwać się najpotężniejszymi rodzajami Mocy.
Manipulacje Mocą IVManipulacje Mocą IVOpis: Zacząłeś specjalizować się w jednym rodzaju manipulacji i powoli osiągasz w niej mistrzostwo.
Rodzaj: W
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Możesz manipulować wieloma przedmiotami na raz, Moc: Pchnięcie Mocą 3 LUB Moc: Przyciągnięcie Mocą 3 + Podniesienie Mocą 1 + Chwyt 3 (na randze Rycerza Jedi, po spełnieniu spec. warunków).
Manipulacje Mocą VManipulacje Mocą VOpis: Twoje zdolności telekinezy stają się sobie zupełnie równe, wyspecjalizowałeś się w manipulacjach samych w sobie, nie ich konkretnych formach – bez żadnych ukierunkowań i słabości.
Rodzaj: W
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą V, poziom 16
Korzyści: Możesz nie tylko manipulować wieloma przedmiotami na raz, ale i kierować nimi zupełnie dowolnie. Moc: Pchnięcie Mocą 3 i Moc: Przyciągnięcie Mocą 3 + Podniesienie Mocą 3.
Obrona przed Mocą IIObrona przed Mocą IIOpis: Dzięki większemu skupieniu możesz skuteczniej odpierać wrogie ataki Mocą.
Rodzaj: W
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Potrafisz bronić się przed wrogimi atakami Mocą podczas wykonywania innych czynności, Moc: Obrona przed Mocą II.
Obrona przed Mocą IIIObrona przed Mocą IIIOpis: Poznałeś metody obrony przed każdym atakiem Mocy.
Rodzaj: W
Wymagania: INT 15, Atut: Kontakt z Mocą V, poziom 10
Korzyści: Jesteś w stanie absorbować wrogie ataki Mocą wykonując każdą inną czynność, a nawet zwracać je w kierunku przeciwnika, Moc: Obrona przed Mocą 3.
Oszukanie umysłu IOszukanie umysłu IOpis: Możesz ominąć bariery umysłowe innych istot i oszukiwać ich umysły.
Rodzaj: W
Wymagania: Atut: Bariera Mentalna I
Korzyści: Potrafisz oszukać umysły innych tak, by widzieli rzeczy, których nie ma, Moc: Sztuczka umysłu 1.
Oszukanie umysłu IIOszukanie umysłu IIOpis: Omijasz bariery mentalne o wiele szybciej i sprawniej.
Rodzaj: W
Wymagania: CHA 14, Atut: Bariera Mentalna II, poziom 5
Korzyści: Umiesz oszukać umysły innych tak, by uwierzyli w twoje słowa, Moc: Sztuczka umysłu 2.
Oszukanie umysłu IIIOszukanie umysłu IIIOpis: Poznałeś techniki omijania potężnych barier mentalnych.
Rodzaj: W
Wymagania: CHA 16, Atut: Bariera Mentalna III, Kontakt z Mocą V, poziom 10
Korzyści: Umiesz zmusić ludzi do wykonania dowolnego rozkazu. Moc: Sztuczka umysłowa 3.
Rzut mieczem świetlnym IIIRzut mieczem świetlnym IIIOpis: Twoja zdolność manipulowania przedmiotami przekłada się na rzuty mieczem świetlnym.
Rodzaj: W
Wymagania: Manipulacje Mocą IV, poziom 7
Korzyści: Potrafisz rzucać swoim mieczem w dowolną stronę i zmieniać jego tor lotu, Moc: Rzut 3.
Szybkość Jedi IISzybkość Jedi IIOpis: Przyspieszanie swoich ruchów nie męczy cię już tak bardzo i możesz robić to o wiele dłużej.
Rodzaj: T
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą III, poziom 5
Korzyści: Potrafisz przyspieszyć swoje ruchy za pomocą Mocy na dłuższy czas, Moc: Szybkość 2.
Szybkość Jedi IIISzybkość Jedi IIIOpis: Osiągnąłeś mistrzostwo w przyspieszaniu swoich ruchów.
Rodzaj: T
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 7
Korzyści: Potrafisz przyspieszyć swoje ruchy jeszcze bardziej i przez jeszcze dłuższy czas, Moc: Szybkość 3.
Uzdrowienie IIUzdrowienie IIOpis: Wraz z powiększaniem twojej wiedzy medycznej możesz leczyć coraz bardziej skomplikowane obrażenia.
Rodzaj: W
Wymagania: Umiejętność: Leczenie * *
Korzyści: Radzisz sobie z ranami otwartymi, skomplikowanymi złamaniami i groźnymi chorobami, Moc: Uzdrowienie 2, Moc: Grupowe Uzdrowienie 2.
Uzdrowienie IIIUzdrowienie IIIOpis: Stałeś się już uzdrowicielem, który rzeczywiście może pomóc chorym i cierpiącym.
Rodzaj: W
Wymagania: Umiejętność: Leczenie * * *
Korzyści: Umiesz wyleczyć bardzo rozległe rany i oparzenia, śmiertelne choroby, przeprowadzać poważne zabiegi, a także podtrzymywać innych przy życiu, gdy są w stanie krytycznym, Moc: Uzdrowienie 3, Moc: Grupowe Uzdrowienie 3.
Zmysły Jedi IVZmysły Jedi IVOpis: Potrafisz wniknąć w umysły innych istot i wyczytać z nich niektóre informacje, takie jak ich zamiary.
Rodzaj: W
Wymagania: INT 13, Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Możesz poznać zamiary innych istot, Moc: Zmysł 3.
BlokiBlokiOpis: Potrafisz świetnie przewidywać ruchy przeciwnika i być przygotowanym na jego ataki.
Rodzaj: W
Wymagania: Atut: Obrona III, INT 14
Korzyści: Parowanie + 1
Zaawansowane blokiZaawansowane blokiOpis: Potrafisz świetnie przewidywać ruchy przeciwnika i być przygotowanym na jego ataki.
Rodzaj: W
Wymagania: Atut: Obrona IV, INT 16
Korzyści: Parowanie + 2
Mistrzowskie blokiMistrzowskie blokiOpis: Potrafisz świetnie przewidywać ruchy przeciwnika i być przygotowanym na jego ataki.
Rodzaj: W
Wymagania: Atut: Obrona V, INT 18, Poziom 10
Korzyści: Parowanie + 3
JęzykoznawcaJęzykoznawcaOpis: Dzięki odpowiednim studiom możesz poznać inne języki.
Rodzaj: W
Wymagania: CHA 15, artykuł o rasie
Korzyści: Uczysz się wybranego przez siebie języka.
Kontakt z naturąKontakt z naturąOpis: Podczas medytacji możesz wytworzyć specyficzną więź z naturą, która cię otacza.
Rodzaj: T
Wymagania: Atut: Zmysły Jedi III, Atut: Kontakt z Mocą III, Atut: Telepatia
Korzyści: Potrafisz rozmawiać ze zwierzętami i innymi formami życia poprzez Moc.
Przełamanie obronyPrzełamanie obronyOpis: Do przebicia się przez obronę przeciwnika często wystarcza ci brutalna siła.
Rodzaj: W
Wymagania: Atut: Atak III, SIL 14
Korzyści: Ataki + 1
RozbrojenieRozbrojenieOpis: Dzięki swojej szybkości możesz uprzedzić ruch przeciwnika i wytrącić mu broń z ręki.
Rodzaj: W
Wymagania: Atut: Biegłość w mieczach świetlnych III, ZRE 14
Korzyści: Rozbrojenie + 1
Szkolenie dyplomatyczneSzkolenie dyplomatyczneOpis: Jako negocjator przeszedłeś specjalne szkolenie pod kątem przekonywania innych i pokojowego rozwiązywania konfliktów.
Rodzaj: W
Wymagania: CHA 15, poziom 5
Korzyści: CHA + 1
TelepatiaTelepatiaOpis: Dzięki odpowiedniej wiedzy o umyśle możesz kontaktować się z innymi istotami na odległość, lecz musisz utrzymać z nimi kontakt wzrokowy.
Rodzaj: T
Wymagania: Kontakt z Mocą III
Korzyści: Pozwala na posługiwanie się mową bez słów.
Walka w zwarciuWalka w zwarciuOpis: Dobrze radzisz sobie w zwarciach ze względu na zmysł równowagi i wytrzymałość.
Rodzaj: W
Wymagania: Atut: Równowaga III, BUD 14
Korzyści: Zwarcia + 1